Η Ρώσικη αγορά κατακλύσθηκε από προϊόντα της Άπω Ανατολής και Ιαπωνικούς κινητήρες

 

23-5-2020 

 

Οι παλιότεροι ίσως να θυμούνται τους  Ρώσικους δίχρονους κινητήρες MDS και Norvel. Κάποια Ελληνικά μαγαζιά διέθεταν τους MDS, ενώ μπορούσε κανείς να τους βρει και στο παζάρι των Ποντίων, που γινόταν κάθε Σάββατο στο Νέο Κόσμο.

Δεν είχαν και την τελευταία τεχνολογία ή τις σούπερ αποδόσεις, αλλά είχαν τη φήμη ότι ήταν "σκυλιά", δεν πάθαιναν τίποτα με τη (σκληρή) χρήση.


Οι μηχανές MDS: "Σκυλιά!"

 Οι μηχανές MDS σταμάτησαν να παράγονται και το εργοστάσιο τους στη Ρωσία έκλεισε.


Οι μηχανές Norvel βγαίνουν ακόμα, με το όνομα NV ENGINES, δίχρονοι κινητήρες, σε μικρούς κυβισμούς. Μάλιστα η Norvel κυκλοφόρησε και μια 40-άρα (6.5 cc) δίχρονη μηχανή βενζίνης, την GX-40,  που είναι Glow, σαν την GGT 15 της O.S.


Ο Ρώσικος 40-άρης Glow βενζινοκινητήρας GX40. Παρατηρείστε πόσο χοντροκομμένη είναι η επιφάνεια του μετάλλου

Η NV διατείνεται ότι έχει εξελίξει την τεχνολογία των ABC μηχανών (που έχει ήδη ηλικία 40 περίπου ετών) εφαρμόζοντας την πατενταρισμένη τεχνολογία της "Revlite", καταργώντας το ορειχάλκινο χιτώνιο και κατασκευάζοντας αλουμινένιους κυλίνδρους με εσωτερική επίστρωση κεραμικού υλικού. Το κεραμικό υλικό συγκρατεί λάδι στους μικροσκοπικούς πόρους του, επιτυγχάνοντας όχι μόνο καλύτερη λίπανση, αλλά και μεγαλύτερη συμπίεση, άρα μεγαλύτερη ισχύ της μηχανής.

Όπως λέει ο κατασκευαστής, οι μηχανές έχουν μεγαλύτερο αριθμό στροφών, θερμαίνονται λιγότερο και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

 Ωστόσο, τα Ρώσικα μαγαζιά έχουν κατακλυσθεί από τους O.S., SAITO, αλλά και Άπω Ανατολής κινητήρες, όπως συμβαίνει και με τα Ευρωπαϊκά μαγαζιά. Το ίδιο συμβαίνει και με τα μοντέλλα που κυκλοφορούν στη Ρωσία, όπου κυριαρχούν οι γνωστές εταιρείες Black Horse, Phoenix, SIG κλπ.

Επισκεφθείτε ένα από τα πιο γνωστά μοντελιστικά μαγαζιά της Ρωσίας, για να δείτε τα προϊόντα τους. Σαν να επισκέπτεσαι ένα Ευρωπαϊκό μαγαζί

https://rc-today.ru/dvigateli-vnutrennego-sgoraniya/dlya-samolyotov/