Σάββατο 1-2-2025, Μοντελοδρόμιο ΑΛΔΕΧ

 
 
Παρά τον εκπληκτικό καιρό, με λιακάδα και ασθενείς ανέμους, λίγοι ήταν οι αερομοντελιστές που παραβρέθηκαν το Σάββατο 1/2 στο μοντελοδρόμιο της ΑΛΔΕΧ. Ωραία μοντέλα, μερικά στις πρώτες πτήσεις τους.
 
 
 
Λίγοι σχετικά αερομοντελιστές το περασμένο Σάββατο. Κρίμα, γιατί ο καιρός ήταν πολύ καλός



Ασθενείς άνεμοι με κατεύθυνση Β-Α, Β, Β-Δ. Όταν οι άνεμοι είναι ασθενείς, αλλάζουν κατεύθυνση


Πολλά ωραία μοντέλλα, μερικά στην 1η πτήση τους.
 
 
 
Το γιγαντιαίο (2,61 μέτρα) PIPER-CUB του κ. Σπύρου Τσαρή. Φτιαγμένο από μεγέθυνση σχεδίων ενός υπάρχοντος μικρότερου CUB. Μηχανή SAITO Boxer μεθανόλης, 2x13 cc



 



Τροχοδρομεί προς τον διάδρομο...




...απογειώθηκε! Δοκιμαστής-πιλότος ο κ. Γιώργος Τσιούγκος. Πολύ ρεαλιστική, Scale πτήση




Και εδώ προσγειώνεται, στα χέρια του κ. Σπύρου Τσαρή





Ο κ. Γιώργος Κουτρουμπούχος με το πανέμορφο SOPWITH CAMEL. Μοντέλλο ΚΙΤ (όχι ARF) με εκπέτασμα 1.60 μέτρα και μηχανή SAITO 82. Μετά τις τελευταίες τροποποιήσεις που έκανε ο Γιώργος, το μοντέλλο δοκίμασε ο κ. Γιώργος Τσιούγκος, πέταξε καταπληκτικά!



Το SPITFIRE του κ. Δημ. Ιωσήφ, με εκπέτασμα 1,60 μέτρα και SAITO 82



Τροχοδρομεί για απογείωση. Και εδώ, δοκιμαστής-πιλότος, ο κ. Γιώργος Τσιούγκος



...απογειώθηκε!

Για αρκετή ώρα πέταξε πολύ καλά, ξαφνικά όμως χάθηκε ο έλεγχος, οπότε το αεροπλάνο κατέπεσε και συνετρίβη! Ευτυχώς ο κ. Τσιούγκος πρόλαβε και έκλεισε τον κινητήρα!

Η αιτία της δυσλειτουργίας δεν έγινε σαφής με σιγουριά, μάλλον όμως το πρόβλημα ήταν στα ηλεκτρικά.

 


Ο κ. Στέλιος πηγαίνει το P-47 Thunderbolt για απογείωση. Εκπέτασμα 1,60 μέτρα, overpowered με τετράχρονο O.S. 120



 Μια διέλευση του P-47 από τον διάδρομο


Ο κ. Νίκος Παπαδημητρόπυλος ετοιμάζεται να πετάξει το σπάνιο GEE-BEE της GREAT PLANES με OS 120 δίχρονο, μεθανόλης. Αν και δύσκολο μοντέλλο (όπως ήταν και το πραγματικό αεροπλάνο) πέταξε εξαιρετικά



...επιστρέφει στα pitts μετά την επιτυχημένη πτήση του. Πολύ ωραίο μοντέλλο!



Ακόμη ένα μοντέλλο του κ. Νίκου Παπαδημητρόπουλου: Το ELDER, KTI της TOPFLITE, με εκπέτασμα 1,65 μέτρα και κινητήρα O.S. 56 τετράχρονο. Εδώ έρχεται για προσγείωση


Και τέλος, το SE5a του γράφοντος, με εκπέτασμα 1.40 μέτρα και O.S. 56 τετράχρονο. Το ανακατασκεύασα με ματ Oracover, η original επικάλυψη ήταν πολύ γυαλιστερή. Πέταξε πολύ καλά.


Μέχρι την επόμενη φορά, να είστε όλοι καλά! 

 

Γιώργος Καρασούλας