Παρά
τον εκπληκτικό καιρό, με λιακάδα και ασθενείς ανέμους, λίγοι ήταν οι
αερομοντελιστές που παραβρέθηκαν το Σάββατο 1/2 στο μοντελοδρόμιο της
ΑΛΔΕΧ. Ωραία μοντέλα, μερικά στις πρώτες πτήσεις τους.
 |
Λίγοι σχετικά αερομοντελιστές το περασμένο Σάββατο. Κρίμα, γιατί ο καιρός ήταν πολύ καλός |
|
 |
Ασθενείς άνεμοι με κατεύθυνση Β-Α, Β, Β-Δ. Όταν οι άνεμοι είναι ασθενείς, αλλάζουν κατεύθυνση
|
Πολλά ωραία μοντέλλα, μερικά στην 1η πτήση τους.
 |
Το
γιγαντιαίο (2,61 μέτρα) PIPER-CUB του κ. Σπύρου Τσαρή. Φτιαγμένο από
μεγέθυνση σχεδίων ενός υπάρχοντος μικρότερου CUB. Μηχανή SAITO Boxer
μεθανόλης, 2x13 cc
|
|
|
 |
Τροχοδρομεί προς τον διάδρομο...
|
 |
...απογειώθηκε! Δοκιμαστής-πιλότος ο κ. Γιώργος Τσιούγκος. Πολύ ρεαλιστική, Scale πτήση
|
 |
Και εδώ προσγειώνεται, στα χέρια του κ. Σπύρου Τσαρή
|
 |
Ο
κ. Γιώργος Κουτρουμπούχος με το πανέμορφο SOPWITH CAMEL. Μοντέλλο ΚΙΤ
(όχι ARF) με εκπέτασμα 1.60 μέτρα και μηχανή SAITO 82. Μετά τις
τελευταίες τροποποιήσεις που έκανε ο Γιώργος, το μοντέλλο δοκίμασε ο κ.
Γιώργος Τσιούγκος, πέταξε καταπληκτικά!
|
 |
Το SPITFIRE του κ. Δημ. Ιωσήφ, με εκπέτασμα 1,60 μέτρα και SAITO 82
|
 |
Τροχοδρομεί για απογείωση. Και εδώ, δοκιμαστής-πιλότος, ο κ. Γιώργος Τσιούγκος
|
 |
...απογειώθηκε!
|
Για αρκετή ώρα πέταξε πολύ καλά, ξαφνικά όμως χάθηκε ο έλεγχος, οπότε το
αεροπλάνο κατέπεσε και συνετρίβη! Ευτυχώς ο κ. Τσιούγκος πρόλαβε και
έκλεισε τον κινητήρα!
Η αιτία της δυσλειτουργίας δεν έγινε σαφής με σιγουριά, μάλλον όμως το πρόβλημα ήταν στα ηλεκτρικά.
 |
Ο κ. Στέλιος πηγαίνει το P-47 Thunderbolt για απογείωση. Εκπέτασμα 1,60 μέτρα, overpowered με τετράχρονο O.S. 120
|
 |
Μια διέλευση του P-47 από τον διάδρομο
|
 |
Ο
κ. Νίκος Παπαδημητρόπυλος ετοιμάζεται να πετάξει το σπάνιο GEE-BEE της
GREAT PLANES με OS 120 δίχρονο, μεθανόλης. Αν και δύσκολο μοντέλλο (όπως
ήταν και το πραγματικό αεροπλάνο) πέταξε εξαιρετικά
|
 |
...επιστρέφει στα pitts μετά την επιτυχημένη πτήση του. Πολύ ωραίο μοντέλλο!
|
 |
Ακόμη
ένα μοντέλλο του κ. Νίκου Παπαδημητρόπουλου: Το ELDER, KTI της
TOPFLITE, με εκπέτασμα 1,65 μέτρα και κινητήρα O.S. 56 τετράχρονο. Εδώ
έρχεται για προσγείωση
|
 |
Και
τέλος, το SE5a του γράφοντος, με εκπέτασμα 1.40 μέτρα και O.S. 56
τετράχρονο. Το ανακατασκεύασα με ματ Oracover, η original επικάλυψη ήταν
πολύ γυαλιστερή. Πέταξε πολύ καλά.
|
Μέχρι την επόμενη φορά, να είστε όλοι καλά!
Γιώργος Καρασούλας