ΑΛΔΕΧ, οι αερομοντελιστές επιστρέφουν

 

 26-9-2021
 
 
Καθώς δροσίζει ο καιρός, οι αερομοντελιστές επιστρέφουν στα μοντελοδρόμια!
 
Μια πολύ ωραία μοντελιστική ημέρα μας επιφύλαξε το Σάββατο 26/9 στο μοντελοδρόμιο της ΑΛΔΕΧ στα Δερβενοχώρια, παρότι ο καιρός δεν ήταν (ως συνήθως) όπως μας τον περιέγραφαν τα διάφορα μετεωρολογικά SITEs.
 
 
 
Πολύς κόσμος και ωραία μοντέλλα στο μοντελοδρόμιο της ΑΛΔΕΧ το Σάββατο 25-9-2021


Οι προβλέψεις μιλούσαν για άνεμο 1-2 Bft, ωστόσο μέχρι τις 12:30 μμ περίπου, ο άνεμος ήταν 3 Bft με ακόμα ισχυρότερα Gusts και έτσι όσοι από εμάς είχαν ελαφρύτερα μοντέλλα αναγκάστηκαν να περιμένουν μέχρι τότε για να πετάξουν.
 
 
 
Οι συνήθεις ...ύποπτοι:  Αριστερά ο κ. Γ. Κουτρουμπούχος με το μεγάλο pattern μοντέλλο του "Santos" με .90 δίχρονη OS-MAX και εκπέτασμα 1,70 μέτρα και δίπλα ο κ. Δ. Ιωσήφ με το ανακατασκευασμένο εκπαιδευτικό "Arising Star". Και τα δυο πέταξαν πολύ καλά

 
 

Το εντυπωσιακό Spitfire της Seagull, του κ. Βαλεντίνου Μαόφη, με εκπέτασμα 1.60 μέτρα και με .82-άρα SAITO, το οποίο επίσης πέταξε εξαιρετικά




Ο κ. Άρης με το ηλεκτρικό PIPER 140, που πέταξε πολλές φορές





Το ηλεκτρικό δικινητήριο "Twin Otter", επίσης του κ. Άρη, το οποίο πέταξε με επιτυχία




Το τεράστιο (2,06 μέτρα) "Piper Arrow" της TOPFLITE, με τετράχρονη OS 1.20, του κ. Νίκου. Πρόκειται για μοντέλλο ΚΙΤ (όχι ARF). Εξαιρετική κατασκευή και πέταξε πολύ καλά




Και ένα εξαιρετικά σπάνιο και εντυπωσιακό μοντέλλο, επίσης του κ. Νίκου: Το GeeBee της Great Planes με δίχρονη OS .90 και εκπέτασμα 1,68 μέτρα


Πρόκειται για ένα πολύ δύσκολο στην πτήση μοντέλλο, όπως εξαιρετικά δύσκολο ήταν και το πρωτότυπο αεροπλάνο, με το οποίο άλλωστε είχαν σκοτωθεί πολλοί πιλότοι την περίοδο του μεσοπολέμου.
 
 
 
Προσέξτε την ωραία Dummy Engine που έχει το μοντέλλο

 
Το περίεργο αυτό αεροπλάνο συνοδεύεται από μια ενδιαφέρουσα ιστορία, για την οποία αξίζει να αφιερώσουμε ένα μελλοντικό άρθρο.
 
 
 
Μια εντυπωσιακή διέλευση με φόντο το γραφικό εκκλησάκι του Αγίου Γεωργίου

 
 
Το μοντέλλο πέταξε ο κ. Νίκος, αλλά εδώ πλησιάζει για προσγείωση με τα έμπειρα χέρια του κ. Γιώργου Τσιούγκου

 
 
 
...και η προσγείωση!

 
 
 
Και τέλος το FOKKER DR1 (του γράφοντος),  το τριπλάνο του Κόκκινου Βαρώνου, με τα χρώματα του και το διακριτικό του, δείτε αυτό το μικρό "R", πίσω από το Cowl.

 
 Πρόκειται για ανακατασκευή μοντέλλου της Ripmax, το οποίο είχε γίνει πριονίδι στην Ανάβυσσο, λόγω κακής λειτουργίας -πήδηξε γρανάζι- ενός Servo των Aileron (και μάλιστα ήταν Servo Futaba!).
 
Το μοντέλλο έχει εκπέτασμα 1,40 μέτρα, βάρος περίπου 4 κιλά και "φοράει" τετράχρονο κινητήρα OS FS .70. Πέταξε πολύ καλά.
 
Στην παρακάτω φωτογραφία φαίνεται το πρωτότυπο μοντέλλο της Ripmax, το οποίο δυστυχώς δεν μακροημέρευσε.
 
 

 
Τέλος, προς το μεσημέρι, όταν κάπως είχαν καταλαγιάσει οι πτήσεις, έγινε και ένα μικρό τσιμπούσι με μεζεδάκια και δροσερό κρασάκι και αυτό -μπορώ να πω-  ήταν και το καλύτερο μέρος της μέρας, καθώς ο αερομοντελισμός είναι ένα κατ εξοχήν παρεΐστικο και κοινωνικό χόμπυ.
 
 
 
Καλή παρέα, κρασάκι, μεζεδάκια, τι άλλο θέλουμε;
 
 
Μπορείτε να φανταστείτε τον εαυτό σας να πετάει ένα μοντέλλο σε ένα μοντελοδρόμιο, εντελώς μόνος του;
 
Απαίσιο, το έχω δοκιμάσει!
 
Χαιρετισμούς λοιπόν μέχρι την επόμενη παρεΐστικη συνάντηση μας!
 
 
 
 
Γιώργος Καρασούλας