19-9-2024
Στα "απόνερα" του κλεισίματος της εταιρείας "Laser Engines", σε ένα Forum συζητήσεων κάποια στιγμή πήρε τον λόγο και ο γηραιός Neil Tidey, ο οποίος το 1983 ίδρυσε με τον Reg Gross την εταιρεία.
Μεταξύ άλλων ο Neil Tidey δήλωσε, ότι καθώς ο γιός του Reg Gross, ο Geoffrey Gross (ο νυν διευθυντής της εταιρείας) έγινε 70 χρονών και δεν υπήρχε κανείς πλέον
για να αναλάβει την LASER ENGINES, το κλείσιμο της εταιρείας ήταν
αναπόφευκτο. Ο Geoffrey Gross επίσης δεν επιθυμούσε την πώληση της
εταιρείας, προφανώς γιατί δεν υπήρχε από κανέναν σχετικό ενδιαφέρον,
όπως εμμέσως άφησε να εννοηθεί και ο αρχι-μηχανικός της εταιρείας, Jon Harper.
Σε κάποιο άλλο μέρος της συζητήσεως, ο Neil Tidey έκανε την εξής ενδιαφέρουσα δήλωση:
" Ο αερομοντελισμός υποχώρησε.
Χάσαμε πολλά αερομοντελιστικά καταστήματα, οι συνδρομητές της BMFA
(British Model Flying Association) ελαττώθηκαν από 36.000 το 2004, σε
2600 τώρα! Χάθηκαν οι δεξιότητες κατασκευής και είναι πολύ ευκολότερο να
αγοράσει τώρα κάποιος ένα έτοιμο για πτήση φελιζολένιο μοντέλλο. Οι
κανονισμοί της CAA (με την αυστηροποίηση τους) επίσης δε βοήθησαν"
Σε άλλα (ξένα) αερομοντελιστικά Forum συζητήσεων διαβάζω ότι η Αμερικανική ΑΜΑ (Academy of Models Aeronautics) είχε ζημιά 32 εκατομμυρίων δολαρίων από το 2004 και εξής, ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ! |
Τα δυο απλούστατα, λαστιχοκίνητα
μοντέλλα της Graupner, που έκαναν "θραύση" τότε μεταξύ των μικρών
αερομοντελιστών: Το JONNY και το FLOP. Ήταν πολύ φτηνά και τα διέθετε το προσκοπικό πρατήριο στην οδό Φειδίου. Πως όμως μάθαιναν οι αερομοντελιστές για την ύπαρξη και τη διάθεση αυτών των μοντέλλων; Από στόμα σε στόμα! Οι αερομοντελιστές ήταν τόσοι πολλοί, που το νέο μαθαινόταν αμέσως!
|
 |
Επίδειξη αερομοντελισμού στο Τατόϊ το 1969. Πολύς κόσμος, όλο νεολαία
|
Έτσι
έχουν τα πράγματα και το ποτάμι δε γυρίζει πίσω. Ας ευχηθούμε να
είμαστε όλοι εμείς καλά και να απολαμβάνουμε το αγαπημένο μας χόμπυ, για
όσο θα μπορούμε.