Η παγκόσμια κάμψη του αερομοντελισμού και το κλείσιμο καλών εταιρειών
10-8-2024
Πριν από μερικούς μήνες γράφαμε για την καινούργια μηχανή που ετοίμαζε η καλή Αγγλική εταιρεία LASER ENGINES, την 2-κύλινδρη INLINE μηχανή μεθανόλης, 2x16 cc.
Ωστόσο, λίγο καιρό μετά ο φίλος αερομοντελιστής κ. Χάρης Μαντανίκας, fun των μηχανών LASER, μας ενημέρωσε ότι- σύμφωνα με πληροφορίες που βρήκε στο INTERNET- η εταιρεία επρόκειτο να κλείσει!
Και πράγματι, λίγο καιρό μετά -και αφού κάναμε και εμείς έρευνα στο INTERNET- βρήκαμε την επίσημη ανακοίνωση του διευθυντού της εταιρείας κ. Geoffrey Gross, ο οποίος επιβεβαίωσε το επικείμενο κλείσιμο της εταιρείας! Παραθέτουμε την ανακοίνωση του κ. Gross (μεταφρασμένη στα Ελληνικά για ευκολία):
"Με βαριά καρδιά σας ενημερώνω ότι η εταιρεία AGC/Laser Engines πρόκειται να κλείσει στο εγγύς μέλλον.
Μετά
από 40 χρόνια ανάπτυξης και κατασκευής των μηχανών Laser, ήρθε η ώρα να
αποσυρθώ και να κλείσω την AGC Engineering που παράγει τα στοιχεία που
απαιτούνται για την κατασκευή των υψηλής ποιότητας μηχανών Laser.
Ήταν ένα απίθανο ταξίδι με ανεκτίμητη μάθηση και φεύγουμε γνωρίζοντας ότι παράγαμε ένα ποιοτικό προϊόν.
Θα
θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους πελάτες και υποστηρικτές μας. Η
πίστη σας σε εμάς και η εμπιστοσύνη σας ήταν η κινητήρια δύναμη σε κάθε
μας βήμα.
Στην
αφοσιωμένη ομάδα μας, τον Jon για την δημιουργικότητα στο design και
τον Chris που έκανε πραγματικότητα την κάθε ιδέα: Το πάθος σας και η
σκληρή εργασία ήταν ο πυρήνας του ταξιδιού μας. Δεν μπορώ να βρω λόγια
για να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου, για την κάθε στιγμή.
Παρότι τελειώνει αυτό το κεφάλαιο της ζωής μας, οι δεσμοί και οι αναμνήσεις που δημιουργήσαμε, αντέχουν.
Είμαι αιώνια ευγνώμων σε όλους όσους συμμετείχαν και ειδικά στον πατέρα μου, Reg Gross και στον Neil Tidey, που τυχαία συναντήθηκαν το 1982 και δημιούργησαν τη μηχανή Laser 61.
Δράττομαι της ευκαιρίας για να ευχηθώ στους προμηθευτές μας και στους πελάτες μας ό,τι το καλύτερο για το μέλλον.
Geoffrey Gross,
Director"
Οι
μηχανές Laser -και όταν ακόμη η Βρεττανία ήταν στην Ευρωπαϊκή Ένωση-
ήταν λίγο ακριβότερες από τις -ήδη πολύ ακριβές- μηχανές O.S. Όταν η
Βρεττανία αποχώρησε από την Ε.Ε. οι τιμές των Laser Engines έγιναν
απαγορευτικές για την Ευρώπη. Η Αγγλία πάλι, ήταν σχετικά μικρή αγορά
ώστε να στηρίξει μόνη της τη λειτουργία της επιχείρησης. Άλλωστε δεν
είναι η μοναδική Αγγλική εταιρεία που έκλεισε μετά την αποχώρηση της
Βρεττανίας από την Ε.Ε.
Σε αυτό θα πρέπει να προσθέσουμε την κάμψη διεθνώς του χόμπυ του αερομοντελισμού. Δεν είναι μόνο Ελληνικό φαινόμενο όπως πρόσφατα διάβασα σε ελληνικό αερομοντελιστικό Forum..
Για το σοβαρό αυτό όμως θέμα θα επανέλθουμε σύντομα με περισσότερες πληροφορίες και σχόλια.
Γιώργος Καρασούλας