11-2-2020
Στην πραγματικότητα δεν πρόκειται ακριβώς για καινούργια μηχανή, αλλά για νέα έκδοση του ήδη υπάρχοντος τετράχρονου βενζινοκινητήρα OS GF30, πρόκειται για τον OS GF 30 II.
Η νέα έκδοση του υπάρχοντος 4-χρονου βενζινοκινητήρα, ο OS GF30-II |
Ο
νέος κινητήρας προορίζεται για αεροπλάνα της κλάσεως 120-150 και είναι
εφοδιασμένος με καινούργιο καρμπυρατέρ, που -όπως αναφέρει η εταιρεία-
δίνει μεγαλύτερη σταθερότητα στη λειτουργία και είναι πιο εύκολο στη
ρύθμιση. Το καρμπυρατέρ έχει ενσωματωμένο ρυθμιστή πίεσης.
Η βελόνα του καυσίμου και το τύμπανο αντικαταστάθηκαν επίσης με καινούργια.
Επίσης
καινούργια είναι και η αντλία βενζίνης της μηχανής, ώστε να τροφοδοτεί
σωστά με καύσιμο, ανεξάρτητα από την κλίση του μοντέλλου στον αέρα.
Η καινούργια αντλία βενζίνης της GF30 II |
Η μπουζόπιπα επίσης έχει αλλάξει ώστε να μπορεί να περιστρέφεται πάνω στο μπουζί, προς την πλευρά που βολεύει καλύτερα.
Η καινούργια μπουζόπιπα που μπορεί να περιστρέφεται ελεύθερα πάνω στο μπουζί |
Στα καταστήματα του εξωτερικού άρχισε ήδη να πωλείται το νέο μοντέλλο.