19-9-2021
Πάνε
αρκετά χρόνια τώρα που πετούσα στο Ελληνικό και έβλεπα εκεί κάποιους
αερομοντελιστές οι οποίοι επί ώρα προσπαθούσαν να βάλουν μπροστά
κάποιους φτηνούς, δίχρονους, Κινέζικους βενζινοκινητήρες.
Ματαίως!
Πάντως,
αν μη τι άλλο, ήταν μια καλή γυμναστική για τον βραχίονα του δεξιού
χεριού και απορούσα γιατί οι κατασκευάστριες εταιρείες δεν ανέφεραν και
αυτό το πλεονέκτημα στα διαφημιστικά τους φυλλάδια!
Σκεπτόμουν
λοιπόν τότε ότι αν υπήρχε μια μίζα κατάλληλη γι αυτούς τους
κινητήρες δεν θα υπήρχε τουλάχιστον ο κόπος (όχι ότι οι κινητήρες θα
έπαιρναν μπρος!).
Τα χρόνια όμως πέρασαν και κατασκευάστηκαν μίζες για να καλύψουν και αυτό το κενό. Η χρήση πανίσχυρων μαγνητών νεοδυμίου και μπατταριών LiPo
που μπορούν να δώσουν πολύ μεγάλα ρεύματα, έδωσαν την απαιτούμενη ισχύ
στις μίζες για να γυρίσουν αυτούς τους μεγάλους κινητήρες.
Αυτό
το τέρας που κυκλοφόρησε πρόσφατα ο Pichler μπορεί να γυρίσει κινητήρες
από 15-62 cc! Λειτουργεί με τρίσελη μπατταρία LiPo που προσαρμόζεται
επάνω στη μίζα και δεν χρειάζονται μακριά καλώδια. |
Η
μίζα ζυγίζει μόνο 1085 γραμμάρια και παραδίδεται με 2 κώνους με
διάμετρο 52 και 45 mm. Η τιμή της είναι 129 Ευρώ, λογική σε σχέση με τις
επιδόσεις της.
Αν
πάλι δεν σας είναι επαρκής γιατί η μηχανή σας είναι μεγαλύτερη, τότε
πιθανόν το ακόλουθο μοντέλλο του Pichler να είναι κατάλληλο
Αυτό
το μοντέλλο ζυγίζει 1750 γραμμάρια και ενδύκνειται για μηχανές 20 έως
80 cc ! Λειτουργεί με 3-σελη ή 4-σελη μπατταρία και η μέγιστη ροπή της
είναι 120 kgr.cm. Κοστίζει 139 Ευρώ |
Τέλος, αν η μηχανή σας είναι ακόμα μεγαλύτερη (ναι, κάποιος γνωστός μου έχει
μηχανή 150 cc στο μοντέλλο του!) τότε δοκιμάστε τον ακόλουθο τύπο μίζας,
που είναι και πιο οικονομικός